neděle 8. listopadu 2015

Ty podzimní dny…

Podzim, mé nejmilejší roční období, se pomalu, ale jistě chýlí ke konci. A za chvilku tady máme Vánoce! Ale zatím si ještě užívám krásnou podzimní atmosféru, okolo mě hoří svíčky, piju horký čaj a zabalená do deky si čtu (pokud zrovna nepíšu článek, jako právě teď). K naprosté dokonalosti mi schází už jen hořící krb a tak si ho nahrazuji alespoň tímto. Užívám si taky toho, že tento semestr je zatím poklidnější a ne tak náročný jako ty předchozí, takže konečně trochu relaxuju, po náročném létě. (Mimochodem, v konceptech mi tady na blogu leží další článek o průvodcování na zámku, takže se v dohledné době můžete těšit, že se s vámi podělím o další dojmy ze své práce…) 

Především Halloween jsem si perfektně užila. V kavárně u nás ve městě měli - jako každý rok - dýňovou výzdobu, takže jsme poseděli, pokochali se a taky jsem něco málo vyfotila, což si můžete i prohlédnout. Letos jsem se navíc konečně dostala k tomu, abych si vlastní dýni vyřezala. Měla jsem z toho ohromnou radost a myslím, že se to i vcelku podařilo. Ostatně, můžete sami posoudit. Pořádala jsem také halloweenský knižní maraton, ale už jsem se jaksi nedostala k jeho zhodnocení, nicméně, věřte, že mě to bavilo a že jsem se svým výsledkem docela spokojená. Na samotný Halloween jsem četla knížku od Raye Bradburyho, která u nás nedávno vyšla a bylo to naprosto dokonalé čtení na tento svátek. Však se také kniha v originále jmenuje The Halloween Tree.

Momentálně si užívám poslední slunečné dny a podnikám vycházky se psem. Miluju, jak je podzim nádherně barevný a takový voňavý, poklidný, melancholický,… Zkrátka, podzim je pro mě rozhodně nejkrásnější roční období a vůbec bych se nezlobila, kdyby byl o něco delší. Vždycky strašně rychle uteče! A tak jsem si alespoň nafotila nějaké fotky, abych tu jeho atmosféru udržela aspoň o chvilku déle.

V září jsem se školou podnikla výlet do Prahy a navštívili jsme i okolí Vyšehradu… 


…nebo klášter v Emauzích.


Říjen a Navzdory básník zpívá…


Magický Oceán na konci uličky mi prostě učaroval!


Z podzimních procházek…



Pohled na Lysou Horu…





Typické podzimní nákupy. Z toho svetru mám velkou radost, dlouho jsem hledala nějaký, který by mi vyhovoval.

Slíbené dýně z kavárny Dvorek…




A teď konečně ta má vlastní dýně :)

Halloweenské čtení. Není ta obálka nádherná?

A má dýně ještě jednou, za tmy…


0 komentářů:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!