neděle 3. května 2015

Duben v obraze

V poslední době nějak podivně vnímám čas. Ani si neuvědomuji, jak rychle letí, ale zároveň na konci měsíce už pomalu ani nevím, co bylo na začátku. A když si tak prohlížím fotky, které jsem během dubna nafotila, tak se mi ani věřit nechce, že ještě nedávno tak sněžilo a teď už je konečně krásně. Podívejte se na ty stromy na fotce, ještě úplně holé a teď už krásně obalené listím!


Takže v dubnu jsem…

  1. …se rozhodla, že budu číst více českých autorů.
  2. …vypila nějaký dobrý čaj.
  3. …"oslavila" Velikonoce.
  4. … pořídila si nějaké nové knihy.
  5. …s bráchou upekla sýrové bochánky.
  6. …utřídila si knihovničku.
  7. …byla na procházce jen co se udělalo aspoň trochu hezky.
  8. …měla maraton starým černobílých filmů.
  9. …bezradně sledovala, jak sněží.


Ve druhé půlce dubna jsem…

  1. …dostala dva recenzní výtisky od MOBY.
  2. …užívala si konečně jara.
  3. …poslechla si skvělou audioknihu (spíše dramatizaci).
  4. …navštívila hrad Rožmberk v jižních Čechách.
  5. …tam absolvovala pracovní školení, aby mohla průvodcovat.
  6. …si to krásně užila.
  7. …chodila na dlouhé jarní procházky s Buddym.
  8. …navštívila antikvariát, kde jsem si pořídila "nové" knížky (všimněte si toho krásného vydání Austenové!).
  9. …byla na výletě na nedalekém Štramberku.

3 komentářů:

A cup of Lucy řekl(a)...

Krásné fotky. Čas opravdu velice rychle běží nedávno si pamatuji jak jsme rozbalovaly dárky pod stromečkem a teď se kocháme skoro léta. :D

Jana CM řekl(a)...

Tuhle Austenovou mám taky. :-) A dala bych si štramberský uši...:-)

Silwiniel řekl(a)...

Pěkné shrnutí měsíce :) Taky zkouším různé fotografické projekty, ale moc se mi nedaří to dodržovat.

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!