úterý 8. července 2014

Pětistovka je jen číslo podruhé


Minulý rok u Laurdes běžel takový super projekt "Pětistovka je jen číslo" a letos se zase vrací! Co je úkolem tohohle projektu? To je úplně prosté, zkrátka přečíst alespoň nějakou knihu, která má 500 a více stran. Jednoduché, ne? No, minulý rok mi to asi nějak moc nevyšlo, tak to zkusím letos zase a uvidíme. Každopádně mám jednu výhodu a to tu, že momentálně mám rozečtenou knihu, která má více jak 500 stránek, takže kdyby nic víc, alespoň tu jednu na 100% dočtu. A dál se uvidí…

Největší smůla je to, že se chystám číst pár knížek, které mají lehce pod 500, což je docela smůla :) A navíc jsem dočetla před nedávnem Silo, která má v českém vydání 496 stran a v tom originálním 509. Tak teď nevím, nejraději bych ji taky započítala, jen hloupé 4 strany :D

Tak a tady je můj malý seznam knížek, ze kterých budu pravděpodobně vybírat. Některé jsou stejné, jako minulý rok, protože jsem je stále ještě nepřečetla…
  1. Vladař - C. J. Sansom (520 stran) - právě čtu
  2. Pilíře země - Ken Follett (928 stran)
  3. Tanec s draky - G. R. R. Martin (1178 stran)
  4. Zlodějka knih - Markus Zusak (528 stran)
  5. Wolf Hall - Hilary Mantelová (536 stran)
  6. Jméno růže - Umberto Eco (509 stran)
  7. Zaklínač VII. - Paní Jezera - Andrzej Sapkowski (559 stran)
  8. Nezbytné věci - Stephen King (736 stran)
  9. Ranhojič - Noah Gordon (680 stran)
  10. Katedrála moře - Ildefonso Falcones (536 stran)
Samozřejmě nemůžu přečíst všechny, to bych určitě nezvládla. Budu ráda, když přečtu dvě, ale jako cíl si dávám tři, protože jsem ráda optimistická :) Takže, stejný cíl jako loni, ale doufám, že výsledek bude o něco lepší…


2 komentářů:

MooX řekl(a)...

Škoda s tím Silem, no. :D Já se chystám o prázdninách určitě přečíst Prázdné místo, které má samozřejmě přes 500 stránek a aby to nebyla jen jedna kniha, zkusím někde vyhrabat něco tlustšího, abych měla alespoň dvě a už to vypadalo líp. :D

Jana CM řekl(a)...

Četla jsem čtyřku a šestku a doporučuju, ráda bych splašila desítku, ale žádné cíle si radši nedávám :D

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!