úterý 15. července 2014

July Book Photo Challenge: 10. - Objednané knihy

Minulý týden jsem se rozhodla udělat si zase radost a vybrala jsem si několik knížek z buxu, které byly ve slevě a zaujaly mě, takže prostě musely být moje…





Tuhle knížku mám v povinné četbě ke studiu na vysoké a když jsem ji tam uviděla ve slevě, musela jsem si ji pořídit.


Tak na tuhle se obzvlášť těším, protože M.A.S.H. prostě miluju a Alan Alda je člověk, který k němu neodmyslitelně patří a já se o něm ráda něco dozvím…

Další díl ze série "Válka sestřenic" a opět naprosto otřesná obálka, kterou upřímně nenávidím, ale ten příběh je docela dobrý a já si ho ráda přečtu.

Zase trochu literatury faktu. I když jsem spíše na ty anglické dějiny, tak i o francouzských se ráda něco dozvím a období "Krále Slunce" je více než zajímavé…

A teď ještě jedna knížka, která v balíčku nebyla, ale pořídila jsem si ji ten den v knihkupectví, kde jsem využila 15% slevy.

Prozatím poslední díl ze série historických detektivek z tudorovské Anglie… Ale kde sehnat ten předchozí, to netuším :(

4 komentářů:

Knižné Maniačky řekl(a)...

Bohové a hrdinové antických báji vyzerajú skvelo ! :) Milujem podobné encyklopédie a knihy.

Freckles řekl(a)...

Nikdy si nedávejte vycpat svého psa! To je úžasná knížka. Je to teda tak šest let, co jsem ji četla, takže si z ní vzpomínám jen dostihy, vycpaného psa a poslední díl MASHe, a taky že se mi to líbilo. MASH je prostě srdcovka :)

Eruvie řekl(a)...

Bohové a hrdinové antických bájí vypadají zajímavě, já osobně mám řeckou mytologii hrozně ráda, takže by mi ani nevadilo, že je to encyklopedie :)

Michaela Vavrinova řekl(a)...

Vévodkyně Lucemburská vypadá zajímavě :))

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!