neděle 22. června 2014

Read-a-thon #ctemedlouhonectene: TBR


Pomalu je načase to tady zase trošku vzkřísit, protože tady bylo dost dlouho docela ticho. Důvode jsem už určitě zmiňovala - byla to maturita a přijímačky a přiznám se, že mě to stálo více času a energie než jsem čekala, ale to je na jiný článek. V tomhle se totiž chci věnovat něčemu jinému a to read-a-thonu, který startuje už za hodinu a něco, v pondělí. Zorganizovala ho TIW z Turning over pages a poběží od 23. do ¨
29. 6. Jelikož už mám skoro měsíc prázdniny, tak se můžu taky nerušeně a plně oddat čtení a proto jsem se také rozhodla se zapojit. No, velké naděje si zase moc nedělám, já si vždycky řeknu, že chci číst hodně a pak stejně skoro nečtu, takže… Ale doufám, že tentokrát to bude jiné. No, uvidíme, každopádně se budu snažit. Nedávám si velké cíle, já jsem docela pomalý čtenář (od jisté doby, i když nevím, co to způsobilo, protože byly časy, kdy jsem četla jako blesk, ale co už…). Ráda bych přečetla alespoň dvě knihy, protože obvykle přečtu za týden jen jednu (cca o 400 stránkách).

Takže jsem se koukla do své knihovny, která přímo přetéká knihami, volajícími po přečtení a vybrala jsem pár z nich. Samozřejmě, že všechny nepřečtu, ale já si nerada dělám nějaký definitivní seznam, protože mě to pak akorát znechutí a mám pocit, že prostě musím číst to a nic jiného. Takže jsem vybrala několik knih a z těch pak budu podle nálady vybírat. Obecně jsem vybrala knížky, které nejsou moc tlusté a měly by se číst rychle a má to svůj praktický důvod, protože kdybych si vybrala Pilíře země nebo Tanec s draky, tak jsem z toho tak akorát v depresi, protože takovou knihu bych za týden fakt nedala. Asi tak, no. A teď už se můžete mrknout na to, z čeho budu vybírat.



Ještě jsem zapomněla dodat, že tento čtecí maraton má jedno takové malé (a myslím, že i nepovinné) pravidlo. A to takové, že by se měly číst knihy, které máte v knihovničkách už nějakou dobu a jejich čtení pořád odkládáte. Proto se to taky jmenuje Čteme dlouho nečtené, že? Takže tohle pravidlo se taky budu do jisté míry snažit dodržet, některé z těch knih mi totiž doma leží už pár let.

Ale ze všeho nejdříve musím dočíst knížku, kterou už mám pár dnů rozečtenou a její čtení rozhodně nechci o týden odkládat, i když je to knížka zbrusu nová. A je to "Silo", novinka, která je v poslední době dost diskutovaná a mě se dost líbí, i když jsem se pořádně začetla až po polovině. Jako ráda bych ji dočetla už v pondělí, ale jak říkám, moc si nefandím, takže předpokládám raději, že ji dočtu v úterý.

A pak - v úterý - bych si vybrala knížku novou a pravděpodobně sáhnu po knize "Hvězdy nám nepřály" nebo po "V šedých tónech", ještě uvidím. Těmhle dávám tak dva dny, tuším, že budou hodně čtivé…

Takže dejme tomu, že tu další knihu dočtu ve čtvrtek a pak bude čas se vrhnout na další. A tady bude hodně záležet na náladě. Buď sáhnu po druhé z těch dvou nebo si vyberu nějakou strašidelnou, to znamená "Zhubni" nebo "Annu krví oděnou". Tady záleží na tom, jak to bude čtivé, ještě jsem od Kinga nic nečetla, takže nemůžu soudit a nevím, jak se bude Zhubni číst. Od Anny očekávám spíše takovou rychlejší oddechovku…

Pokud by mi náhodou zbyl ještě o víkendu čas, tak bych sáhla po některé z těch zbylých knížek nebo bych se už pustila do pokračování Zaklínače, přede mnou je teď třetí díl Ságy - Křest ohněm.

Tak uvidíme, i když to možná dopadne nakonec úplně jinak a třeba nepřečtu nic :DNo tak to se snad nestane. Každopádně se pokusím sem dávat průběžné aktualizace, bude to legrace! Ostatním účastníkům přeju hodně štěstí a příjemné počteníčko ;)



5 komentářů:

Ľuboš Krahulec řekl(a)...

Už sa neviem dočkať na zajtra :)... a držím palce nech sa podarí všetko za ten týždeň :)

Bastera řekl(a)...

Tak držím palce, ať se podaří aspoň nějaké z nich, V šedých tónech mám také v plánu o readathonu :)

Derpette řekl(a)...

Hmm, tak je mi jasný, že z týhle hromádky bych sáhla po Zhubni!, tu si chci přečíst už hooodně dlouho. Tak ať se v read-a-thonu daří!

Michaela Vavrinova řekl(a)...

Take bych zacala knizkou Hvezdy nam nepraly a pak V sedych tonech :) drzim palce at to jde rychle :))

Tiw řekl(a)...

Doufám, že se ti podaří všechno přečíst.
Děkuju, že si se zapojila. :)

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!