úterý 24. června 2014

Read-a-thon #ctemedlouhonectene: Den první



Rozhodla jsem se, že každý den publikuju takový krátký miničlánek o tom, jak se mi dařilo pokročit v maratonu a pak úplně na závěr to všechno ještě jednou shrnu a tak nějak ukončím. Tyhle krátké články budu ale psát vždycky o tom předchozí dni, tzn. že dnes napíšu o tom prvním.


Nedá se říct, že jsem zahálela, protože jsem se do read-a-thonu pustila s velkým nadšením a odhodláním a protože jsem chtěla začít fakt přesně, začala jsem číst hned v pondělí o půlnoci a četla jsem asi hodinu a půl než jsem vytuhla. Během té doby jsem stihla přečíst asi okolo 60 stránek ze Sila, které jsem měla už rozečtené před maratonem. Pokud jste četli můj předchozí článek, tak si možná vzpomenete, že jsem dočítání Sila dávala dva dny. Což se ale nesplnilo, protože jsem Silo dočetla ještě v pondělí v podvečer a mám z toho fakt radost. Knížka začala být ke konci opravdu hodně čtivá a napínavá, takže mi těch zbývajících 200 stránek do konce uteklo jako voda. A jo, knížku jsem si fakt užila a určitě se dočkáte i recenze až to trochu víc zpracuju ;)


Hned po Silu jsem se ještě v pondělí večer, okolo 21. hodiny, vrhla na druhou knihu v pořadí a to na "Hvězdy nám nepřály" od Johna Greena. S nějakými přestávkami jsem do půlnoci přečetla asi 50 stránek a pak jsem pokračovala zase po půlnoci, ale to už bude patřit do zítřejšího článku…

Celkem jsem tedy v pondělí, v první den read-a-thonu přečetla 248 stran, což pokládám docela za úspěch.

A jak si vedete vy?

Na závěr ještě jedna "knižní chvilka":

3 komentářů:

Tiw řekl(a)...

Páni! Takže on opravdu exsituje někdo, kdo začal číst hned po půlnoci. :D
248 stránek je krásné číslo. :) Doufám, že ti tohle tempo vydrží. ;)

Knižné Maniačky řekl(a)...

Silo vyzerá mega super ! :)

Lucinda řekl(a)...

Silo vypadá skvěle! Hvězdy jsem četla a strašně moc se mi líbily :)
Krásné fotky! :)

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!