neděle 15. prosince 2013

Knižní chvilky (9)

Právě jsem si uvědomila, že své úplně první knižní chvilky jsem zveřejnila před více jak rokem. Je to docela děsivé, jak ten čas běží, ne? Vždyť mám ještě v živé paměti letní prázdiny a najednou jsou tady Vánoce! A díky tomu, jak ten čas běží jsem si ani neuvědomila, že poslední chvilky tady byly někdy v červnu... A teď je ta pravá chvíle si nějakou tu chvilku zase udělat, protože je advent a blíží se nám svátky, takže předpokládám, že těch chvilek teď bude i více.


O víkendu jsem si pořídila tahle krásná světýlka. Už delší dobu jsem si je chtěla pořídit a konečně se podařilo. Původně jsem si je chtěla pověsit okolo knihovny, ale nakonec jsme doma usoudili, že na tomhle závěsu u postele to bude lepší.



A k té správné vánoční atmosféře patří kromě světýlek samozřejmě také svíčky. Tady ta je z Ikey a voní po jablku a skořici, takže typicky vánoční vůně. Tyhle svíčky z Ikey mám strašně ráda, protože jsou levné, krásné voní a hodně dlouho a hezky hoří.



Štěstí ve stínech - knížka, kterou momentálně, v ten adventní čas, čtu. A je to příjemné odpočinkové čtení, při kterém se člověk i dobře pobaví. V zimě mám vždycky strašnou chuť číst nějakou tu fantasy...



Moje oblíbená sovička v knihovničce. Jedna ze tří a doufám, že se časem tahle moje "sbírka" rozšíří. A v pozadí pak můžete vidět moje milované knížky od Alison Weirové.



A tohle jsou mé další momentálně rozečtené a čtené knížky. Ta útlá červená nahoře je "Na západní frontě klid" a čtu ji už pekelně dlouho, i když je takhle tenká. Ale je to proto, že je to takové dost depresivní čtení, takže vždycky přečtu tak 5 stránek a pak ji zase odložím. Další jsou "Nedokončené příběhy", které si teda spíše pročítám tak na přeskáčku, co mě zrovna zajímá. Ale je to zajímavé čtení, dozvěděla jsem se už spoustu nových informací o Středozemi. A poslední zelená je "Anatomie vraždy" což je recenzák, který mi doma leží už hodně dlouho a konečně jsem se do něj pustila. Je to zatím zajímavé, ale bohužel na to teď nemám vůbec chuť. Přes Vánoce prostě nerada čtu něco, co "musím", ať jsou to recenzáky nebo povinná četba. Takže tohle čtení asi odložím...



Tak, to by byly dnešní chvilky, ale věřím, že další přibudou už brzy, vždyť teď bude tolik volného času!

4 komentářů:

Maruška řekl(a)...

Opravdu krásná světélka. :) mám je nad postelí a musím říct, že se u nich čte výborně. (I když trochu horší osvětlení, uznávám.) :D

Katie řekl(a)...

Na západní frontě klid jsem četla také dlouho, opravdu to není knížka, kterou přečteš za odpoledne.:-) A jsem ráda, že nejsem jediná, kdo čte v zimě a hlavně na Vánoce hodně fantasy.:-D

Vivienne řekl(a)...

Krásná světélka. Já má v okně jen svítící vločku, ale stačí :-)

Nika řekl(a)...

Já bych chtěla do svého pokoje taky světýlka :) Musím to brzy zařídit :D

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!