středa 11. září 2013

Magický re-reading: Harry Potter a Tajemná komnata

Zase se zpožděním... Teď na blog prostě nemám čas a vlastně ani moc náladu, což mě mrzí, protože na podzim mám naplánováno v rámci Magického podzimu spoustu věcí, ale nechce se mi do toho... Snad to přejde, mám toho spoustu na přidávání - videa, recenze, atd.



Takže, re-reading prvního dílu Harryho Pottera nám úspěšně skončil. Stihli jste? Líbilo se? Ještě musím přidat svůj článek ohledně prvního dílu, ale to až během příštího týdne, protože teď mě ještě ve škole čeká obhajoba ročníkové práce, takže až bude po ní, tak si zase na chvíli oddychnu... Každopádně, moc se mi líbí článek Feé, takhle nějak si to představuju, je fajn, napsat pak takové zhodnocení. A dokonce mě i předběhla a vyfotila svého Harryho Pottera, což jsem chtěla udělat samostatně, aby jsme navzájem viděli, jak tahle naše oblíbená série vypadá a jak moc je opotřebovaná :)

Tak a včera nám zároveň i začal re-reading druhého dílu, takže se do toho pusťte a pěkně si to užijte. A opět platí to, že tady pod článkem můžete do komentářů psát své postřehy z knihy, můžete diskutovat, apod.
A ještě další nádherný banner od Ali Peli, který si zase můžete dát na blog ;)


A ještě opět linkovač, do kterého se zapište, ať vím, kdo všechno bude ve čtení pokračovat...


1 komentářů:

Kate Olivian řekl(a)...

Jupí! Samozřejmě, že budu pokračovat. :) Čtu HP poprvé a takhle hromadně to je strašně super! :)

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!