neděle 1. září 2013

Magický re-reading: Harry Potter a Kámen mudrců


A je to zase tady... 1. září a zítra nám studentům začíná další školní rok. Pro mě to bude rok - na střední škole - poslední, to znamená maturitní. Mám posledních pár měsíců na to, abych dohnala to, co mi chybí z povinné četby (i když toho už moc není), ale to mi každopádně nezabrání v tom, abych si přečetla opět Harryho Pottera. Pro mě je totiž podzim ideálním časem pro přečtení alespoň některého dílu. Ale letos jsem se rozhodla, že si dám kompletní re-reading celé série. Ono to dokáže v té škole tak nakopnout, když čte člověk o studiu v Bradavicích :) No a řekla jsem si, proč to neudělat na blogu jako projekt, aby se do něj mohlo zapojit více lidí a dát si tak společný re-reading oblíbené série. Takže, tady to máte...


Začínáme už dnes, tj. 1. září s prvním dílem - Kámen mudrců.
Končíme se čtením prvního dílu 10. září.

To datum je samozřejmě orientační, čtěte tak dlouho, jak uznáte za vhodné. Já jsem to ale vypočítala tak, aby se čtení celé série vešlo do podzimu...

Doufám, že se přidáte a budeme číst pěkně společně. Pokud se chcete přidat ke společnému re-readingu, tak se prosím přihlaste do linkovače, který najdete níže a na svůj blog umístěte banner, který vidíte  naopak výše, odkazující na tento článek.

Tento článek bude sloužit i jako takové místo pro diskuzi, takže, pokud se budete chtít podělit o nějaký svůj postřeh či názor na Kámen mudrců, pište do komentářů pod článek. Taky se můžete v komentářích pochlubit, až první díl dočtete. Bylo by ale fajn, kdybyste druhý díl - Tajemná komnata - začali číst zase až se všemi společně 10. září, kdy začíná re-reading druhého dílu.

4 komentářů:

Geokačerka řekl(a)...

Ahoj, jednak bych chtěla říct, že máš moc hezký blog, knížky taky miluji. Chtěla jsem se připojit k tvému re-reading, ale napřed musím dočíst Egypťana Sinuheta a i přes skvělé recenze na tuto knihu to nějak nejde a nejde...

mayiree řekl(a)...

Dobře, tak já se tedy také připojím, i když jsem první díl četla před dvěma, třemi měsíci. :D

A mám hned poznatek, který mě, přestože s posledního čtení, zaujal:
Harry a Hagrid odplují v loďce od chatrče v moři, kam se v panické hrůze pana Dursleye celá rodinka uchýlila. Jak se ale potom Petunie, Vernon a Dudley dostali zpět na břeh? :D To by mohla být sranda... 3:)

Fée řekl(a)...

Nuže doufám, že banner stačí v menu a nemusím psát extra článek :-) Se čtením už jsem včera začala a užívám si to! Ach jo, tohle jsem hledala, jen jsem re-reading plánovala spíš kolem Vánoc :-D Ale když se naskytne možnost takovéhohle centrálního čtení, tak proč to nevyužít! :-)

TerraDV řekl(a)...

Tak mám za sebou první čtení a posílám odkaz na moji recenzi a speciál o Kamenu mudců
recenze - http://booksfromworld.blogspot.cz/2013/09/recenze-harry-potter-kamen-mudrcu.html
speciál - http://booksfromworld.blogspot.cz/2013/09/special-harry-potter-kamen-mudrcu.html

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!