neděle 4. srpna 2013

Týden s knížkou (4)

Po hodně dlouhé době jsem zase měla náladu natočit video do Týdne s knížkou od Rodaw...

2 komentářů:

mayiree řekl(a)...

'1984' je skvělá kniha! :) Nejvíc se mi líbí konec, ale vím, že názory na něj se různí, takže si ráda poslechnu potom ten tvůj. :) Mám jiné vydání (od LK), které je nejspíš natisknuto na silnější papír a je rapidně silnější (ale žádný extrém). Má dokonalou obálkou. <3
'Pilíře země' vypadají hezky. Miluji starou Anglii, ale hádám, že na mě by v tomto případě bylo moc válek a politiky. O:)

Hanyuu řekl(a)...

Chápu, že tu knihu čteš už dva týdny i přesto, že tě baví. Ony ty holky čtou takovou rychlostí, až se taky sama divím, jak to dělají :D

Od Orwella jsme měli k maturitě Farmu zvířat, vážně se mi líbila a od té doby si chci přečíst i 1984, ale ještě jsem se k tomu nějak nestihla dohrabat.

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!