pátek 23. srpna 2013

Týden s Bílou královnou a Magický podzim...

Přátelé, kamarádi. Prázdniny se pomalu ale jistě blíží ke svému konci a dny plné úžasného nicnedělání budou brzy minulostí. Já jsem si letošní prázdniny tedy užila a jde to vidět i na blogu, který jsem teda docela zanedbávala... Ale to už je taky minulost, protože tady pro vás mám přichystané dva projekty...


Týden s Bílou královnou

Znáte seriál The White Queen? Dívali jste se? Minulý týden odvysílala BBC poslední epizodu. Mně se seriál moc líbil a tak jsem se rozhodla, že se mu budu na blogu trochu věnovat. Takže od příštího týdne se zde budou objevovat různé články, které se seriálem souvisí.



Můžete se těšit na seriálovou recenzi, taky na recenze knih od Philippy Gregory a Alison Weirové, dále se dozvíte, jak to vlastně bylo s těmi válkami růží doopravdy, co jsou fakta a co pouhé mýty. Dále se podíváme na to, jestli byl Richard III. opravdu taková zrůda, jak ho popisuje ve své slavné hře Shakespeare a jak asi skutečně dopadli princové v Toweru. A zajímá vás, jak to pokračovalo a co bylo po "Bílé královně" dál? Máte trochu zmatek ve všech těch rodech, které usilovaly o trůn? Zajímá vás to období a chtěli byste si o něm něco přečíst? Tak na to všechno snad najdete odpovědi příští týden u mě na blogu...


Magický podzim



Další projekt, který pro vás chystám, bude probíhat - jak už název napovídá - během celého podzimu. Takovou kostrou celého projektu bude společný re-reading celé série o Harry Potterovi. Číst se bude o začátku září až do konce listopadu...
Ale kromě toho na vás čekají taky další zajímavé věci, jako tematické články, ankety a kvízy a v neposlední řadě taky soutěž a Halloweenské překvapení. Takže se snad máte na co těšit. V průběhu příštího týdne zveřejním linkovač, díky kterému se bude moci zapojit do společného re-readingu, protože Harry Potter se přece čte nejlépe na podzim, ne? Aspoň nám zpříjemní začátek školního roku :)

______________________________________________________________

Za krásné bannery k projektům vděčím a moc děkuji Ali Peli's


7 komentářů:

Natalie Nathaly řekl(a)...

Veľa ľudí chváli tento seriál, ale ja som ho ešte nevidela :D

Nikee řekl(a)...

Jeeej re-reading Harryho Pottera... tak do toho sa určite zapojím :)

Frozie řekl(a)...

Bílou královnu mám rozkoukanou, ale nějak není čas se dokoukat. To je tak, když má člověk na práci milion věcí a nic pořádně nestíhá :D
Jinak k re-readingu Harryho se určitě připojím. už dlouho to chci udělat a teď mám konečně možnost :)

Tiw řekl(a)...

Do Magického podzimu se určitě zapojím ;)

Verush řekl(a)...

Seriál Bílá královna jsem taky sledovala a musím říct, že se mi taky moc líbil. Historické seriály patří celkově mezi mé nejoblíbenější a toto období mě velmi zajímá. Docela mě mrzí, že se nechystá druhá série, ale co se dá dělat ...

TerraDV řekl(a)...

Na re-reading Harryho se už dlouho chystám,takže se určitě ráda tvého projektu zapojím. Sama pořádám na svém blogu re-reding Pána prstenů :)

mayiree řekl(a)...

Skvělé! 'The White Queen' jsem si dost oblíbila, takže se moc těším. :) K 'Magickému podzimu' se nejspíš připojím opožděně. Sice jsem se teď zasekla, ale už mám za sebou 4/7, a znova v tak krátké době nechci riskovat možnost, že se mi HP zprotiví. :)

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!