neděle 7. července 2013

Pětistovka je jen číslo: Úvodní článek

To jsem se zase rozhodla pustit do nějakého projektu, ale proč ne... Nepřečtených knih mám doma opravdu hodně a těch 500+ se u mě najde taky dost, takže, proč se nezapojit...



Nicméně, jak už jsem tady na blogu psala - pořídila jsem si pejska a snažím se mu maximálně věnovat, takže na čtení nezbývá tolik času, ale i tak se snažím pořád číst.

Tak a teď už k samotnému projektu. Jeho autorkou je Laurdes a ve zkratce jde o to, stanovit si, kolik knížek s více než 500 stránkami chcete za prázdniny přečíst a pak prostě číst a snažit se svého cíle dosáhnout.

Takže, já jsem se rozhodla, že si minimálně přečtu 2 takovéhle tlusté  knížky, ale raději bych alespoň 3, tak uvidíme...


Zatím nevím přesně, jaké knihy přesně bych si chtěla přečíst, takže tady je takový můj menší seznam, ze kterého si prostě vyberu podle nálady...:

  1. Bohové Olympu - Proroctví (572 stran)
  2. Jméno větru (643 stran)
  3. Měděný jezdec (616 stran)
  4. Prázdné místo (544 stran)
  5. Hostina pro vrány (860 stran)
  6. Pilíře země (928 stran)
  7. Zlodějka knih (528 stran)
  8. Wolf Hall (536 stran)
  9. Jméno růže (509 stran)
  10. Zaklínač VII. - Paní Jezera (559 stran)

1 komentářů:

laurdes řekl(a)...

Čtu Pilíře, jsem na necelých dvou stovkách a chrochtám blahem. Takže pokud máš chuť na něco opravdu drsného, ale přesto perfektně napsaného.. doporučuju :) .. a Jméno větru je také skvělé, stejně tak Prázdné místo .. no a o Měděném jezdci snad ani nemusím mluvit. To je nejlepší kniha, kterou jsem kdy četla. Takže směle do toho, ty dlouhé mají prostě něco do sebe :)

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!