neděle 7. července 2013

Knižní maraton: zakončení

Tak, předprázdninový knižní maraton nám v pátek skončil. Koukala jsem, že jste dopadli více než dobře, já jsem na tom bohužel hůř. Nakonec jsem se opravdu aktivně zůčastnila jen první týden, protože v sobotu jsem si jela pro štěně a vy, co máte psa určitě víte, že mít takové malé štěně není žádná sranda. Na čtení pak už prostě nebyl moc čas... Takže jak jsem nakonec dopadla?





V plánu jsem měla přečíst tyto knihy:

  1. Zrada
  2. Návrat z temnoty
  3. Percy Jackson - Poslední z bohů
  4. Luxus
  5. Hlas nože
  6. Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti
  7. Syn pekel - Vlčí krev

A ze seznamu mi ubyly tyto knížky:
  1. Zrada
  2. Návrat z temnoty
  3. Percy Jackson - Poslední z bohů
  4. Luxus
  5. Hlas nože
  6. Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti
  7. Syn pekel - Vlčí krev
  8. Percy Jackson - Botva o Labyrint (dočítání) 
  9. Zaklínač - Krev elfů (rozečteno)
Takže jsem nakonec přečetla celkem 3 knížky a jednu jsem dočetla a další rozečetla.
Stránek jsem celkově přečetla 1213.

No, doufala jsem, že to bude lepší, ale díky pejskovi a krásnému počasí jsem trávila více času venku a štěně mi dává docela zabrat, takže pak většinou při čtení únavou usínám, ale jinak to je super, konečně se mi splnil sen.

A to je on - Shetlantský ovčák Buddy - náš nový člen rodiny a parťák :)



4 komentářů:

Tiw řekl(a)...

Ježiš ten je krásný :). To bych taky kašlala na knížky a hrála si s ním ;)

Ettelëa řekl(a)...

Tiw: Děkujeme, Buddy je rád, že se líbí :) Však to taky dělám - pořád s ním blbnu, ale jakmile usne, mám zase chvilku času na čtení :)

GiraffeAndy řekl(a)...

Krásný roztomilý pejsek... ♥ :) Já toho nakonec také moc nepřečetla, moje výsledné skóre je 1304 stránek, přečetla jsem jen 4 celé knížky a jednu rozečtenou knížku jsem ještě dočetla. Plánovala jsem víc, ale také nebyl čas...

Rodaw z Knihánkova řekl(a)...

Buddy je nádherný!! Moc ho ode mě pozdravuj :)

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!