čtvrtek 18. července 2013

Knižní detektiv TAG

Ahoj, ahoj! O víkendu jsem vám slibovala nějaké překvapení a nakonec jste se ho nedočkali. Ale věřte mi, že jsem na něm pracovala a tak je to dneska tady... Takové speciální knižní video - TAG inspirovaný zahraničními blogery, v němž budete usilovně prohledávat své knihovničky. Byla bych moc ráda, kdybyste se taky rozhodli zapojit - nejlépe formou videa, ale můžete samozřejmě i klasický článkem s fotkami. Jsem moc zvědavá, jestli se z vás někdo připojí, já bych hrozně chtěla vidět vaše videa!

To moje video je zase nějaké moc dlouhé, já to prostě rychleji neumím... Je to asi i tím, že jsem to točila asi na 4x, takže jsem měla 4 kratší videa a netušila jsem, že to bude tak dlouhé... No nic, prostě se zase vykecávám a jsem zvědavá, jestli to někdo vůbec dokouká do konce :D

EDIT: Všimla jsem si na začátku videa nějakých záhadných zvuků, které se tam objevily netuším jak, nejspíše to je způsobeno úpravou nebo střihem videa, protože na tom původním nesestříhaném videu to není :D



Úkoly aneb, co máte hledat ve svých knihovnách:

  • Knihu, která ma na svém obalu či v názvu "knihu"
  • Klasiku
  • Obálku se zvířetem
  • Knihu v cizím jazyce
  • Knihu se třpytivým obalem
  • Obal, na kterém jsou pouze písmena
  • Knihu, jejíž hlavní hrdina je chlapec/muž
  • Nejstarší knížku v knihovničce
  • Knihu, která není YA (=young adult=knihy pro dospívající)
  • Obal knihy, který je namalovaný (není na něm zkrátka fotka)
  • Nejtlustší knihu
  • Jakoukoli jinou věc kromě knihy
  • Knihu, která nepatří do žádné série, stojí samostatně
  • Obálku, na které je oko
  • Obálku, která se nepovedla
  • Fiktivní/skutečný deník
  • Obálku na které je meč či jiná zbraň
  • Nejpoškozenější knihu
  • Knihu s ilustracemi
  • Knihu, jejíž název začíná na písmeno "Z"

17 komentářů:

laurdes řekl(a)...

Já jsem si říkala u té tlusté.. musí vytáhnout Tanec, musí vytáhnou Tanec!! :D

Prej četla jsem si na stromě.. no jo, taky dělám :D

Tak jo, jdu do toho, večer snad bude na webu :)

Simona Krejčí řekl(a)...

Moc pěkný nápad ... zrovna teď to moc nejde, ale později bych se určitě zúčastnila také a alespoň bych měla záminku jak začít s točením videí :D To tvoje je moc hezké :D

Spirit řekl(a)...

Super TAG! Rozhodně se v brzké době zapojím pomocí videa. :) Ale už teď musím říct, že s pár úkoly budu mít asi problém, tak jsem zvědavý. :D :)
A jen tak na okraj, já celé video samozřejmě poctivě dokoukal. ;)

Infinity řekl(a)...

Určitě se tohoto TAGU ráda zúčastním, protože mě hodně zaujal. Tvé video jsem viděla celé a líbilo se mi, jaké knihy jsi vybírala. A jsi sympatická, takže to byla příjemná podívaná. :)

Můj článek však nebude formou videa, ale své knihy si vyfotím. :D

Veru z knižní louky řekl(a)...

to bylo fajn video a supr otázky, já bych asi ztroskotala na té nejtlustší knížce, to bych byla velmi velmi pokořena.. To Štěstí ve stínech vypadá jako by to taky mělo oko :).. A ta rozpadlá knížka by se vedlé mé salátové Kytice červenala, ta je totiž opravdu luxusně rozbitá a na stránky rozpadlá...

C.ind.ere.lla řekl(a)...

Myslím, že se zapojím :) Zní to vážně zajímavě, tak uvidím, co u sebe v knihovně najdu.

Maťa Wolf řekl(a)...

Zapojila som sa :) Ale nie formou videa http://books-mylife.blogspot.sk/2013/07/knizny-detektiv-tag.html

Hanyuu řekl(a)...

Tak to je vážně zajímavý nápad a možná bych se i zapojila, ale na točení jsem se vybodla už před nějakou dobou :D
Jenže tohle vypadá dobřee :D noo, možná se do toho někdy později taky pustím :D

Luthien řekl(a)...

Super nápad, video se mi moc líbilo, asi se taky zapojím, ale ne videem, napíšu článek s fotkami. A nejtlustší kniha u mě taky asi bude Tanec s draky, ale mám ho v aj :D

Harbin řekl(a)...

Noj... to men mrzí, že jsem tohl video neviděl před několika minutami, než jsem začal aktivně rozebírat svoji knihovnu, průvodní komentář by se hodil... protože jsem třeba vůbec nevěděl, jak si mám definovat lesklou knihu, nakonec jsem prostě zvolil tu, co nemá matný papír nebo není plátěná :D
Ty by jsi mohla být i docela dobrá knihovnice (proboha, to je lichotka a ne nějaká urážka, jop? :)) dobře se posloucháš a hlavně dokážeš tak bez přípravy vykládat na kameru :)
Rozhodně dobrý nápad, jsem rád, že jsem byl jeho účastníkem :)

•Pet!nka• řekl(a)...

Je to úžasný nápad, také jsem se zapojila a hrozně mě to bavilo. Jinak máš můj obdiv, že zvládáš pracovat s videem :D

Roxanne řekl(a)...

Zapojila jsem se:) Ale ne videem, ale fotkami:)

S. řekl(a)...

Ty jo, super nápad :) Ačkoliv je můj blog zejména o kosmetice, knihy miluju a asi se zapojím a snad se mi ho povede rozšířit i mezi další kosmetické blogerky :)

Kačka řekl(a)...

Jedinečný nápad - ocitla jsem se tu už ani nevím jak :) Zaujalo mě to, tak jsem se zapojila- jen s videem nemám zkušenost, tak jsou to fotky :)

http://vendea13.blog.cz/

polie řekl(a)...

Zajímavý nápad! Na video jsem si teda netroufla, ale i tak jsem se rozhodla zapojit s fotkami :)

Adelica z knižní louky řekl(a)...

Ten nápad se mi moc líbí... Asi se do něj taky vrhnu :)

Lucy King řekl(a)...

Včera jsem narazila na tento tag, moc se mi líbí. Tak jsem se do něj taky pustila, pokud se chcete podívat, tak tady http://lucysfinearts.blogspot.cz/ :)

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!