pátek 12. července 2013

Chvástačka za několik měsíců...

Tohle tady už dlouho nebylo... Tak jsem si řekla, že zase natočím chvástačku a teď je tady. Ani sama nevím, za kolik je vlastně měsíců a co všechno jsem ve videu vynechala, každopádně, lepší něco než nic, že. 

Nicméně jsem někde během upravování videa něco malinko pokazila a obraz se mi jaksi záhadně protáhnul, tak snad to moc nevadí...


P.S. Zítra pro vás chystám jedno docela zábavné (aspoň doufám) překvapení ;)

5 komentářů:

Nikol Waloszková řekl(a)...

Moc pěkné video a pěkné knihy. :) Už jsem si myslela,že se měsíční chvástačky nedočkám.. :)))

Vivienne řekl(a)...

Hezké video :-) knihy od L. Vaňkové má mamka v knihovničce také a docela mě láká si to přečíst, ale není nějak čas :-(

Hanyuu řekl(a)...

Zajímavé kousky... A musím teda říct, že vážně strašně zbožňuju ty tvoje knihovny a vůbec, kolik knížek máš :D ááá, já chci takyy :D

Rodaw z Knihánkova řekl(a)...

Skvělé, skvělé, skvělé! Miluju Tvá videa :) A je super, že teď natáčíš, strašně mě baví se na to koukat :)
Pejsek je skvělá investice, to mi věř. Je to věrný kamarád a prostě podle mě jsou pejsci nejlepší přátelé, jsou jedineční a věrní ♥♥
Sparks píše božsky, Milý Johne je úžasná citlivá knížka a co se týče filmu, tak Channing je naprosto božskej. Já ho mám hrozně ráda ♥ a třeba ve filmu Super náhradník je fakt hodně sexy :DDD Je úžasnej :)) a Johna zahrál skvěle :)
Poslední píseň mám doma, chystám se na ni a moc se těším. Co se týče filmu, tak ten jsem zhruba před 2 lety viděla. Miley jsem měla ráda, ale teď jak se změnila mi začíná být DOST protivná. Bohužel ://
Obálky Deliria se mi taky moc nelíbí...
Všechny barvy země mají krásnou obálku!!
Návrat z temnoty máme doma, jsem na něho zvědavá, ta obálka je moc povedená :)
Tma a prázdnota - na to se moc těším, předchozí díly mám moc ráda, doufám že nebudu tak zklamaná :DDD teď se toho začínám bát :D dvojka se mi taky moc líbila :)
Měděný jezdec - fakt úžasná knížka, máš se na co těšit :)

mayiree řekl(a)...

The White Queen je povedený seriál. :) Vůbec jsem netušila, že je podle knihy. Philippa Gregory, musím si to zapamatovat. :)

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!