středa 26. června 2013

Knižní maraton: Video-aktualizace #1

Konečně jsem se dneska dokopala k natočení nějakého toho videa. A protože jsem na tu úpravu videí zase kápla, asi se tu budou videa zase objevovat častěji... No, uvidíme. 



Pro dnešek je tady ale moje první video - aktualizace do mého projektu Předprázdninový knižní maraton. Více informací o tomto projektu se můžete více dozvědět tady.

P.S. Omlouvám se, samotné video začíná o pár sekund později, v úpravě jsem zblbla takovou maličkost, příště si na to dám pozor... Takže se nelekněte černé obrazovky a chvilku vydržte, ono to naskočí ;) Ještě se s tím snažím něo udělat... 

EDIT: Už by mělo fungovat bez problémů ;)






3 komentářů:

Kane řekl(a)...

Já mám zatím jen 4 :D Zbývají mi 2 "bichle" a jsem zvědavá, kdy to dočtu, když to mám jen jeden týden. Ale i tak jsem celkem spokojená. :) Jinak tvoje pocity ohledně projektů sdílím - taky mám vždy pcoit, že mi to nejde tak dobře, jak bych chtěla. :/ PJ jsem četla jen 3 díly, musím si ho konečně dočíst. :)JINAK NAPROSTO BOŽÍ KUS KNIHOVNY! :) Co se týče Zrady, já se nedonutila dočíst ani jedničku.. Štve mě to, všichni říkají, že je to bezva, ale já se do toho nějak nemohla dostat. Mně dva roky doma leží knížka Hrobka od Kate Mosse. :D A už dva roky jsem se nehnula ze strany 120. :D Nebo že by to byly tři roky?

Sherylis řekl(a)...

Já jsem přečetla jenom 3 tenký...hanba mi! snad to doženu :) http://of-monsters-and-earrings.blogspot.cz/2013/06/prvni-tyden-knizniho-maratonu.html

Rodaw z Knihánkova řekl(a)...

Ahojky, skvělé video!
Zrada se mi napřed taky nějak moc nelíbila, ale pak se rozjela a z knížky jsem byla nadšená :) a má fakt krásnou obálku! Fortuna je borec na obálky :)
Na Percyho se chystám, jsem zvědavá :)
Hlas nože - taky by to nemuselo být špatné, ale těch dystopií už mám doma tolik, že další už asi kupovat nebudu :DD
Sirotčinec budu číst taky a moc se těším :) Kniha je po grafické stránce zpracovaná opravdu nádherně :)

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!