pondělí 24. června 2013

Knižní maraton: Denní aktualizace #1

No, spíše teda několikadenní. Flákám to, flákám... To jsem si zase něco vymyslela, ušila na sebe bič a teď na to hezky kašlu. Ale snažím se. Nicméně, po přečtení některých vašich aktualizací a zjištění, že jste přečetli už x knih je mi mírně nevolno a stydím se. Já jsem totiž přečetla... No, vlastně nepřečetla... S pravdou ven - nepřečetla jsem zatím žádnou knihu celou. 



Den první

Haha... to se dalo čekat, ale aspoň kousek jsem přečetla a dočetla rozečteného Percyho Jacksona a Bitvu o Labyrint. To bylo cca 120 stránek nebo tak nějak. Takže logicky nic moc...

Den druhý

To jsem si ráno začala vybírat, co budu číst nejdříve. Počítala jsem s tím, že se pustím do Zrady, ale nějak z toho po dočtení předposledního Percyho sešlo a raději jsem se pustila do závěrečného dílu série o Jacksonovi a rozečetla jsem knihu Poslední z Bohů... A přečetla jsem téměř 200 stran. Zase nic moc, i když na mě je to docela výkon, přečíst 200 stran za jeden den. Ne, vážně, já čtu dost pomalu, ani nevím, čím to je, protože kdysi jsem byla schopná přečíst knihu během jednoho odpoledne, ale dneska mi to zabere daleko více času...

Den třetí

Tak tenhle den bych úplně, naprosto a definitivně vymazala ze své existence, protože tenhle den byl děsný, příšerný a ještě horší. Ale s knihami to nemá nic společného, to prostě můj osobní život je teď chvílemi dost na houby. No nic, zpátky ke knihám. Takže vzhledem k dané - nepříliš příjemné - situaci jsem toho dne prakticky nečetla a když už, tak jenom pár stránek...

Den čtvrtý

To máme dneska, že? Hmm... Fajn, dneska jsem to taky pěkně odflákla, ale neměla jsem na čtení vůbec náladu. Asi ještě dozníval ten předchozí den. Takže moje skóre je tak 20 stran. Za chvilku si půjdu ještě číst, ale to už bude vlastně patřit do pátého dne, takže nic. 

Tak tohle mělo být shrnutí 4 dnů a já jsem čekala, že během toho budu mít min. 2 knihy přečtené. No jo, znáte to - člověk míní... Ale co, nevadí a nemůžu říct, že jsem to nečekala. Vždycky když se do něčeho takového pustím, flákám to...

A jaké jsou mé další plány?
Rozhodně zítra musím bezpodmínečně dočíst Percyho a začít další knížku, nejspíše Zradu. Tak uvidím, jak to půjde dál... A vaše aktualizace si pročítám, nebojte (a blednu u nich závistí :))

4 komentářů:

Cecilka řekl(a)...

Jsem na tom se štením úplně stejně. Možná i hůř. :o)

Kleria Amanda řekl(a)...

Jsou na tom dost podobně :D

GiraffeAndy řekl(a)...

Já jsem na tom stejně, první dny jsem se ke čtení vůbec nedostala, dneska snad stihnu dočíst první knihu... Zatím to u mě spíš než knižní maraton připomíná čtecí krizi! :D

Tiw řekl(a)...

No já už mám přečtenou většinu, ale do těch zbylých 3 se mi vůbec nechce :/

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!