pátek 31. května 2013

Stránky plné hudby (1)

Rozhodla jsem se zapojit do nepravidelného meme, které vymyslela Veryuu. Je to naprosto jednoduché - pokud posloucháte při čtení hudbu, podělte se s ní a sestavte ke knize, kterou jste četli nebo čtete, playlist.


Já jsem si pro dnešek vybrala hudbu ke knize Milý Johne, kterou jsem včera dočetla a ta knížka mě prostě odrovnala. Na konci jsem měla slzy v očích, je to krásný, smutný a dojemný příběh. Škoda, že knížka byla tak krátká, četla jsem ji schválně co nejpomaleji, šetřila jsem si ji a nechtěla jsem ji dočíst. No, více se pak dozvíte v recenzi ;)


A teď už k písničkám, které jsem při čtení téhle knížky poslouchala a které se mi k ní hodí...


Během čtení (hlavně ke konci) u mě nejvíce vedla zpěvačka Christina Perri... Ty její písničky mi k závěru příběhu hodně sedí, i textově... 

Christina Perri - Arms

Christina Perri - A Thousand Years

***
Tuhle jsem zrovna poslouchala, když se v knížce stala jedna hodně smutná věc...

Trading Yesterday - Shattered

 ***
A jedna P!nk, protože mi tam prostě náladově sedí...

P!nk - I Don't Believe You

***
A protože je knížka i zfilmovaná a film se mi moc líbí, musím sem přidat i tři svoje nejoblíbenější písničky ze soundtracku...




3 komentářů:

Veronika Starova řekl(a)...

Jsem hrozně nadšená, že ses zapojila! Miluju film Milý Johne, tak se někdy do té knihy musím pustit! A ta hudba a tvůj výběr! Klobouk dolů! ještě víc mě to navnadilo!

Lucinda řekl(a)...

Ke knížce si mě nalákala :)

Majka Danihelová řekl(a)...

Tá pesnička od Trading Yesterday je super! Počúvam ju už celý deň :D
Vďaka za tip xD

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!