čtvrtek 18. dubna 2013

Knižní chvilky (6.)

Už tady zase nějakou dobu nebyly žádné fotky mých příjemných knižních chvilek, takže tady pro vás dneska pár mám. Jde o knižní chvilku ze včerejšího dne, který jsem prakticky celý jenom pročetla a stálo to za to...

Ještě trošku odbočím... Před pár týdny jsem na Fantasy Planet napsala úvodník, týkající se knižních blogů. A zaujal mě hned ten první komentář pod ním. Schválně si ho přečtěte. Autor se tam mj. zmiňuje o tom, že focení knížek s kafem jen tak mu přijde idiotské a nesmyslné. Jak to vidíte vy? Autor daného komentáře očividně nepatří do takové té naší knižně-blogerské komunity a z jeho pohledu mu to možná hloupé připadá, ale nás knižní blogery hrozně baví fotit naše příjemné chvíle s knihami a pak si prohlížet zase fotky těch druhých. Nebo nemám pravdu? Mě osobně to hrozně baví a na takové fotky se moc ráda dívám. Připadá vám to idiotské nebo ne? Klidně napište svůj názor do komentářů ;)

A teď už k fotkám ze včerejška...


Tak takhle nějak vypadalo moje včerejší dopoledne, které jsem místo ve škole strávila doma, protože mi nebylo dobře. A tak jsem toho alespoň využila a četla a četla a četla. Vidíte správně, společnost mi dělala druh část třetího dílu Písně ledu a ohně - Bouře mečů. A musím říct, to je vám jízda! Neskutečné čtení, které mě pořád šokuje a úplně mě ničí! To co Martin se svým příběhem dělá je šílené.... Je to naprosto skvělá kniha, kterou prostě nedokážu odložit.




U čtení mám často ve zvyku něco popíjet, což jste už nejspíše poznali i z mých předchozích "chvilek". Tentokrát moje volba padla na čaj "jahody a jasmín", který je opravdu dobrý.



A zrovna přede mnou byla kapitola Daenerys, jejíž kapitoly mám ráda, i když pořád nevím, jestli fandím zrovna jí.... To si musím ještě rozmyslet.



A neodpustím si ještě detail červeného medvídka na mém novém hrníčku...

A poslední fotka trošku mimo téma, i když ne úplně. Tohle je moje momentální plocha na mém notebooku. Poslední dobou jsem docela začala fandit Lannisterům, především teda Tyrionovi a Jaimeimu, Tywina pořád nesnáším a o Cersei raději ani nemluvím. 
Pořád jsem ale srdcem seveřan...

5 komentářů:

David Holec řekl(a)...

Pěkné fotky. Jinak k tomu komentáři na fantasyplanet - není snad moje věc, co si na blog dávám? Když se mistrovi nelíbí, že si vyfotím knihovnu, tak prosím - ať jde jinam. O takového návštěvníka ani nestojím. Samozřejmě na to může mít názor jaký chce a já to respektuji, co už ale není hezké, je jeho odsuzování.

Veronika Kratka řekl(a)...

Souhlasím s Davčou; na svůj blog si každý může dát cokoliv chce, včetně fotek, ať už se někomu zdají sebetrapnější, jinému mohou udělat radost. Já jsem strašně zvědavá, takže na fotky knižních chvilek a knihoven a vůbec čehokoli jiného ze života bloggerů se vždycky moc ráda podívám a těším se na ně. Stejně tak mě baví fotky pořizovat. A protože mi obojí dělá radost, nehodlám si to kazit nějakýma hloupýma zevšeobecněnýma řečma, které ani nejsou pravdivé...

Zdenka M. řekl(a)...

Krásná knižní chvilka, já se na tuto sérii už nějaký čas chystám, ale ještě nebyl čas.
A na svůj blog si snad můžeš dávat cokoliv, ne? Je přece tvůj, a ostatní ať si trhnou. My, knižní "blázni" si alespoň fotí to co máme rádi, ako knihovny či knihy a zážitky s nimi, ale občas narazím na ty "módní" blogy a to jsou panečku "úžasňoučké" fotky, až mi občas lezou oči z důlků...ale je každého věc, jak blog vede.
Ty máš skvělý blog a rada na něj chodím.

Maataaa řekl(a)...

Tak neviem ako to majú ostatní, ale ja mám Knižné chvíľky veľmi rada, najmä tie tvoje. :)
Vždy vyberieš veľmi pekné knihy, nehovoriac o "somarinkách" okolo, tie úplne zbožňujem. :)
Takže nech si hovorí, kto chce čo chce, chceme ďalšie a ďalšie články. :)

Rodaw z Knihánkova řekl(a)...

Knížky i kafe miluju, takže asi tak :D
Naše bloggerská komunita je skvělá, přátelská a právě články typu jako jsou Knižní chvilky dělají blogy daleko více.. osobními.
Psát jen recenze a neosobní články k tomu taky patří, ale blogy jsou potom spíš jak profesionální než prostě jako jen naše.. chápeš? :D Já si prostě myslím, že by každý blogger měl dát do svých článků lásku a kousek sebe a to třeba právě vidět v Knižních chvilkách :)
Čajíky v poslední době miluju :) začala jsem je sladit medem a to pak nemají chybu! a když si k nim dám třeba ještě něco dobrého, je to úplně značka ideál :D
Jinak přečetla jsem si i Tvůj článek na fantasyplanet a moc mě zaujal :) V mnoha věcech s Tebou plně souhlasím. Já navštěvuji hlavně blogy, které nejsou tuctové... když jsou někde pořád dokola samé YA knihy a meme, není to nic moc zábavného.. originalita se cení :) A jsem vždycky strašně moc ráda, když někdo někde zrecenzuje třeba knihu, která je pro dospělé, to je bezva :)
A ano... tvorba blogu je koníček, super koníček! Mě osobně to moc baví a bavit bude :))) pěkně napsáno!

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!