neděle 17. února 2013

Posuď knihu podle obalu #12

Název: Jsem roztříštěná
Autor: Tahereh Mafi
Vydání: 25. března 2013
Anotace:
Jsem prokletá.Mám dar.
Jsem zrůda.Jsem víc než jen člověk.
Můj dotek je smrtící.Můj dotek znamená sílu.
Jsem jejich zbraň.Budu se bránit.

Nikdo neví, proč je Juliettin dotek smrtící, ale Obnova s ní má své plány. Chtějí ji použít jako zbraň.
Ovšem Juliettina představa je úplně jiná…
Kniha, kterou držíte v ruce, vás bude děsit.Tuhle knihu nebudete moci odložit!



Můj názor: Tohle je hodně očekávaná kniha mezi čtenáři young adult. V oiginále Shatter Me, CooBoo se rozhodlo pro název "Jsem roztříštěná". Už samotný název mi moc nesedí, daleko víc by se mi líbilo, kdyby to bylo jenom "Roztříštěná", to jsem se mi tam vůbec nelíbí. Celkově obálka se mi moc nelíbí, což se u CooBoo stává málokdy, jejich obálky mám většinou ráda. Ale tahle mi prostě nesedla. To už se mi daleko více líbí ty zahraniční obálky s okem - ty se mi líbí vážně hodně! Nevím, nemám z téhle obálky dobrý pocit, je prostě taková divná a pořád váhám, jestli si knížku přečíst nebo ne. Ale anotace a trailer mě celkem zaujaly. Uvidíme... A co vy? Přečtete si ji?

Mrkněte na trailer:

4 komentářů:

*Táňa* řekl(a)...

Na knížku se hrozně těším, i když souhlasím s tebou, že název i obálka jsou trochu... divné. Ty obálky s okem jsou naprosto úžasné a bylo by super kdyby je dali na obálku místo.. tohohle :))

Nikola řekl(a)...

Když ty obálky s okem se k tomu zase vůbec nehodí. A to mě vadí, když nesouvisí obálka s příběhem. To je tahle dost lepší :-)

E_V_E řekl(a)...

Knižku si rozhodne prečítaj, ja si ju plánujem kúpiť, ale mne sa páči obálka s dievčinou v bielych šatách. Tá je úplne perfektná, tie oči sa mi nelúbia a toto taktiež nie. Ale kebyže nevidím originálnu obálku, tak by sa mi táto páčila, je zaujímavá 8)

Aithne řekl(a)...

S tím názvem naprosto souhlasím, říkala jsem si, jestli jsem jediná, komu sedí víc "Roztříštěná" než celé "Jsem roztříštěná"... Co se obálky týče, nejvíc se mi líbí asi ta úplně původní, tahle ja taková...zvláštní... Ale rozhodně do mé knihovničky poputuje..:)

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!