pátek 8. února 2013

NA ČEKAČCE: únor 2013

Tak přesně něco takového jsem potřebovala, tohle mem mi padlo do oka a tak jsem se rozhodla zapojit. Autorkou je Fierush.



Úkol je jednoduchý - vytvořit si seznam knih, které chcete daný měsíc přečíst a snažit se ho splnit.

Od konce února se můžete těšit (a nebo taky nemusíte) na to, že toto meme bude u mě ve formě videa. Možná znáte zahraniční videa - Wrap up/TBR, kde čtenáři ukazují a hodnotí knihy, které v daném měsíci přečetli a pak ukazují ty, které chcou číst v následujícím měsíci. Tak u mě to bude něco podobného - Knižní shrnutí/Na čekačce ;) Tak uvidíme, jak to bude fungovat...

Pro tento měsíc ale ještě klasicky psaný seznam.

V únoru chci přečíst:

  1. Dědička - přečteno
  2. Andělé noci: Zrádce - přečteno
  3. Nevinná zrádkyně - přečteno
  4. Mrazivé ticho
  5. Ten, kdo stojí v koutě
  6. Bzrk
  7. Noc na Karlštejně

Tak uvidíme... ;)


3 komentářů:

E_V_E řekl(a)...

Ten kto stoji v koute je skvelá kniha, tú mám moc rada 8)

G. Hammerlik řekl(a)...

Jé! Charlieho malé tajomstvá len v českom preklade, na váš názov si asi nikdy nezvyknem. Už aby som túknihu mala. Veľmi by som ju chcela, hmm. :)
Mrazivé ticho? Hneď ma to zaujalo!

Rachel Roo řekl(a)...

bzrk ma skvely nazev :)

roo.rachel.1987@gmail.com
SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!