pátek 15. února 2013

I'm obsessed with... (3.)



Autorka meme:

Srdeční záležitost ♥



Béďa a Klaudie ♥
 
"Vrchní" a jeho Ludmila


Béďa a Karel












Zdroj obrázků: www.cetnickehumoresky.cz

3 komentářů:

Lucinda řekl(a)...

Mě se Četnické humoresky taky líbí.Je to prostě boží serial.Ale moc mě mrzí že ho nemám doma:( a v televizy to vypada,že tam ještě dlouho nebude:(.Taky mě trošku a když říkám trošku,tak myslím opravdu trošku mrzí ten konec,ale jak říkáš aspoň si můžu představovat,jak to skončí :).

Bastera řekl(a)...

Naprosto To rozumím, my je máme oblíbené s mamkou a taky si je jednou za čas vždycky všechny pustíme :) Já u některých dílů vždycky brečela, třeba když umřel Toníček...

Cathy řekl(a)...

Naprosto souhlasím, já jsem ten seriál měla ráda už jako malá, když jsem na něj koukala u babičky a Béďu jsem zbožňovala, s Arazímem byli skvělá dvojka. :)

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!