pátek 1. února 2013

I'm obsessed with... (2.)


Autorkou meme je





A nakonec jedno skvělé video...




4 komentářů:

E_V_E řekl(a)...

Najnovší film som si chcela už kuknúť 8P

Maataaa řekl(a)...

Ja som práveže Bedárov moc nepoznala, až teraz som videla to najnovšie spracovanie, a priznám sa, že sa mi moc nepáčilo...
Prišlo mi strašne natiahnuté, piesne mi prišli trochu nudné, teda až na pár....
Nebol to zlý film, len mne osobne sa moc nepáčil...
Možno dám niekedy šancu starším verziám, ale priznám sa, že nie som veľkých fanúšikom Victora Huga. :)

Ettelëa řekl(a)...

E_V_E: Za sebe můžu rozhodně doporučit ;)

Maataa: To chápu, ne všem se musí líbit všechno :) Já si teda myslím, že tenhle muzikál je spíše pro ty, co už příběh lépe znají a mají ho rádi, moji kamarádi si stěžovali na to stejné - přišlo jim to zbytečně zdlouhavé... A já bych to přitom snesla ještě delší :D Já mám Bídníky opravdu ráda a tohle je film hlavně pro fanoušky... Ale třeba se ti zalíbí jiné verze ;)

G. Hammerlik řekl(a)...

Áno, na muzikály som bola nedávno a taký silný zážitok (smrť dieťata ulice - Gavroche - to som revala ako malé dievčatko) som dlho nezažila, odvtedy sa snažím dostať aj ku knihe a nechala som si prejsť myslou aj nápad s týmto filmovým spracovaním.
Ukážky, ktoré kolujú na internete ma okúzlili, i keď matku tak skoro nevytiahnem, myslím, že aspoň na dvd by som to mohla zohnať.
Fascinácia týmto dielom u mňa už nikdy neumrie. Pretože ma to rozplakalo.
(Javerta úplne zbožňujem a možno nebyť Gavrocheho tak ho mám najviac...ale asi ich mám rada rovnako, veľmi dobre predsa viem čo sa so mnou dialo pri muzikály vždy, keď vystúpila jeho postava. Plus pridaj k tomu jeho smrť (utopenie myslím, najdokonalejšie spracovanie samovraždy aké som kedy videla) a mám novú lásku)

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!