pátek 11. ledna 2013

Změna je život aneb nutný informační článek...

Někdy zkrátka potřebujeme nutně změnu a pro mě ta chvíle přišla právě teď. Možná si vzpomínáte, že už dávnou jsem říkala, že bych svůj blog ráda přesunula na blogspot, ale moc se mi do toho nechtělo, je to zdlouhavá a nudná práce, přesunovat všechny články a komentáře. Jenomže předevčírem odpoledne mi došla s webzdarma trpělivost a prostě jsem se z minuty na minutu rozhodla, že to udělám, že svůj blog přesunu sem. No a tak to vidíte, jak to dopadlo, konečně jsem na blogspotu. A líbí se mi tu, daleko víc než tam, kde jsem byla předtím. Nejvíce mě asi uchvátilo množství nejrůznějších vzhledů, které můžu použít a taky daleko lepší možnosti. Chvíli mi trvalo než jsem vybrala ten správný design (protože sama si je dělat prostě neumím), ale s výběrem jsem naprosto spokojená a snad to tu nějakou dobu taky vydrží. V levém horním rohu jsou 3 věci, které mám asi úplně nejraději a to kniha, strom a kafe :) Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor na to, jak se vám to tu líbí/nelíbí. Děkuji.
Taky bych vás chtěla poprosit, jestli se nemůžete stát mými pravidelnými čtenáři (najdete to v menu, ale to myslím víte :)), čímž mi uděláte velkou radost. Přece jenom, na tom starém blogu jsem už měla - troufám si říct - i nějaké ty pravidelné návštěvníky a čtenáře...
Taky za každý komentář jsem moc vděčná a uděláte mi tím radost, takže prosím komentujte ;)
A úplně největší radost mi uděláte, pokud si mě na svém blogu přidáte do oblíbených odkazů...Já si vás pak na oplátku ráda přidám taky (pokud už tam nejste teď...).

A mějte se mnou trpělivost, chvíli mi zabere než to všechno (ty skoro dva roky) - články a komentáře přesunu sem, ale pracuju na tom... Nové články už budu samozřejmě přidávat sem.
Někomu to asi může přijít blbé, že jsem svůj blog už podruhé přestěhovala, ale někdy prostě člověk chvíli hledá než najde to, co mu nejvíce vyhovuje. A já věřím, že tohle bylo opravdu poslední přesunutí a pokud bych se chtěla ještě někdy v budoucnu stěhovat, tak na max. vlastní doménu :)

Tak mi do komentářů nezapomeňte napsat svůj názor a co na tu změnu říkáte, budu ráda ;)

5 komentářů:

Bastera řekl(a)...

Já Ti rozumím, já jsem se také stěhovala :) Máš to tu pěkné :) Jen mi přijde, že máš v článku dvě velikosti písma :) Jinak doufám, že už teď budeš spokojená :)

Ettelëa řekl(a)...

Jojo, taky jsem to postřehla, už by to ale mělo být v pořádku :)
A děkuju :)

(Jenom nevím, proč se mi tu nezobrazuje možnost "odpovědět" u komentářů...)

Niklaus řekl(a)...

Máš to tu skvělé :) Úžasný vzhled, atd :) Vadilo mi, že jsem předtím u tebe na blogu nemohl být pravidelným čtenářem "veřejně" no víš jak to myslím, protože tak jak je to jen na blogspotu :) Takže už tu konečně jsem pravidelným čtenářem :))

Vivienne řekl(a)...

Je to tu pěkné a rozhodně tě teď neopustím :-)

Martin řekl(a)...

Stal jsem se pravidelným čtenářem - teď už oficiálně, když jsi na blogspotu. :)

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!