čtvrtek 3. ledna 2013

Rok 2013 - "Rok stále nepřečtených knih"

Minulý rok pro mě byl především rokem recenzních výtisků, protože jsem četla prakticky jenom je. Tento rok bych to chtěla udělat jinak. Rozhodla jsem se, že si budu brát podstatně méně recenzních výtisků, ale pokusím se přečíst co nejvíce knih, které jsem si sama koupila (či dostala) a pořád mi leží na poličkách a mnohé už i docela dlouho. Tak proto to rozhodnutí udělat z roku 2013 "rok stále nepřečtených knih". A to, že si nebudu brát tolik recenzáků (max. 2 knihy měsíčně) se tak stává mým největším knižním předsevzetím na tento rok. Přece jenom se přiznám, že jsem tak četla mnoho knih, které jsem ani číst nechtěla, místo abych četla ty, které si chci opravdu přečíst a mám je doma. Taky jsem si pro tento rok vybrala nějaké ty knižní výzvy. Nesmí chybět samozřejmě ta z goodreads, kde jsem si letos nakonec zvolila 50 knih, což je o 10 knih méně než rok minulý a to právě proto, že chci číst to, co mám doma a jsou to mnohdy pěkné bichle... A taky je vždycky lepší dívat se na (dejme tomu) 130% než na (třeba) 90%. Raději si zvolit méně a pak mít více :D
Pak jsem se ještě rozhodla, že se zúčastním i výzvy od Ells. Tam jsem si samozřejmě taky vybrala 50 knih...


SEZNAM KNIH PŘEČTENÝCH V ROCE 2013


Leden
Březen


Květen

Červen
Črevenec
Srpen
Září
Říjen
Listopad
Prosince

Knihy, které prostě musím přečíst v roce 2013
  1. Tetovaný - Peter V. Brett
  2. Pouštní kopí - Peter V. Brett
  3. Štěstí ve stínech - Lynn Flewelling
  4. Příchod tmy - Lynn Flewelling
  5. Zrádcův měsíc - Lynn Flewelling
  6. Výjimečná - Kristin Cashore
  7. Věž vlaštovky - Andrzej Sapkowki
  8. Paní jezera - Andrzej Sapkowki
  9. Sabriel - Garth Nix
  10. Lírael - Garth Nix
  11. Noční cirkus - Erin Morgenstern
  12. Malý, velký - John Crowley
  13. Nevinná zrádkyně - Alison Weirová - splněno
  14. Šest žen Jindřicha VIII. - Alison Weirová
  15. Pád Anne Boleynové - Alison Weirová
  16. Královnina sokyně - Carolly Erickson
  17. Bouře mečů - G.R.R. Martin - splněno
  18. Hostina pro vrány - G.R.R. Martin - splněno
  19. Tanec s draky - G.R.R. Martin
  20. Bílý kůň - Alex Adams - splněno
  21. Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti - Ransom Riggs
  22. Trpaslíci - Markus Heitz
  23. Mág 1 - R.E. Feist
  24. Wolf Hall - Hilary Mantelová
  25. Stín černého hvozdu - Míla Linc
  26. Mrtví muži netančí - Míla Linc
  27. Kámen slz - Terry Goodkind
  28. Krvavá církev - Terry Goodkind
  29. Jméno větru 2 - Patrick Rothfuss
  30. Strach moudrého muže - Patrick Rothfuss
  31. Hlas nože - Patrick Ness
  32. Temný ráj - Patrick Ness
  33. Válka hluku - Patrick Ness
Tak mi držte palce a já vám je budu držet taky a doufám, že se nám povede své předsevzetí dodržet...

2 komentářů:

Vivienne řekl(a)...

Je to dobrý nápad. Jsi mě přivedla k myšlence, že bych také konečně mohla přečíst knihy co se mi tam válejí už i pár let :-)

•Pet!nka• řekl(a)...

Trpaslíky od Heitze jsem četla docela nedávno (hned, co jsem dočetla věci k maturitě) a musím říct, že byli naprosto luxusní. Jinak koukám, že chceš číst 2 díl Jména větru. To bych taky mohla, ale musím znovu sehnat i první díl :D už jsem pozapomněla, o čem to je.

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!