pátek 25. ledna 2013

Knižní chvilka č.5

Tak už i já mám uzavřené známky na pololetí. Tento týden byl docela náročný, hodně písemek, dopisování a opravování, ale konečně je u konce. A já zrovna dneska onemocněla a ležím doma s horečkami. Ale spoň, že to přišlo až po tom uzavření známek. No a dneska tady mám pár fotek z úterý, kdy jsem se učila chemii, protože mi z ní hrozila trojka, nicméně se mi to podařilo doučit a mám nakonec dvojku. A co vy a pololetí?

Nenáviděná chemie, kakao na nervy, Bílý kůň a pod ním nejnovější knižní přírůstek...

Bílý kůň a k němu i záložka...

A tady je nejnovější kráska. Na tuhle knížku se hrozně těším...


Knižní chvilky by TerezZ.

6 komentářů:

Becky řekl(a)...

U mě je škola v pohodě (bohudík :D). Jinak na Bílého koně se zatím nechystám, ale BZRK už jsem si i objednala a pořádně se na něj těším.
PS: Brzo se uzdrav... :)

Martin řekl(a)...

BZRK má opravdu nádhernou obálku. Vážně si chci přečíst. :)

Bastera řekl(a)...

Pěkné fotky, Bílý kůň mě nijak moc nezaujal, ale o BRZK přemýšlím :)

Rachel řekl(a)...

Já jsem to měla horší,hlavně proto,protože jsem onemocněla před uzavřením známek :(.A zrovna když jsem si měla opravit známky :(

E_V_E řekl(a)...

Krásne fotky 8)

Ettelëa řekl(a)...

Děkuji všem za komentáře... Bzrk je opravdu hodně zajímavá knížka, který umí přitáhnout pozornost, ale věřte mi, že ani Bílý kůň není k zahození ;) Těšte se na recenzi...

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!