neděle 2. prosince 2012

Posuď knihu podle obalu #6

Autorkou meme je Syki z Knižního doupěte.
Poslední můj příspěvek do tohoto meme byl před více jak rokem, ale zrovna dneska jsem dostala chuť zase do něj něco uveřejnit, takže tady to je...

Název: Rezistence
Autorka: Veronica Roothová
Vydavatel: CooBoo (Albatros media)
Vydání: 09/2012
Anotace: Měl to být pro Tris šťastný a slavnostní den, ale všechno dopadlo úplně jinak. Po krvavé tragédii mezi frakcemi vzrůstají konflikty a nad společností se vznáší válka. Tris se musela rozhodnout už jednou – a teď ji čeká další volba. Dřívější rozhodnutí, obavy, zármutek i provinilost, to vše ji teď dostihlo a Tris nezbývá než bez výhrad přijmout svou Divergentní identitu. Dokáže se ale vyrovnat se vším, co to znamená?





Můj názor na obálku: Už Divergence má opravdu krásnou obálku, ale pro mě na Rezistenci nemá ani zdaleka. Líbí se mi kombanice barev - zelená patří k mým nejoblíbenějším barvám... Ale co se mi líbí úplně nejvíc je symbol frakce Mírumilovných - strom. Ten je vážně nádherný. Stromy mám velmi ráda a proto mám k téhle obálce opravdu blízko. Taky musím pochválit zadní stranu knihy, kde je text konečně uprostřed (narozdíl od Divergence). Za mě určitě 5 hvězdiček pro obálku ;)

0 komentářů:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!