sobota 22. prosince 2012

Knižní chvilka na konci světa (#4)

Tak se nám den pomalu blíží ke konci a já sedím u notebooku a píšu tenhle článek... O čem to svědčí? No o tom, že nás svět se pořád točí okolo své osy a prakticky nic se nezměnilo. Aspoň na první pohled ne. Dnešek byl (naštěstí) den jako každý jiný, snad jen o trochu příjemnější, protože se nám blíží Vánoce a byl poslední školní den před svátky, měli jsme vánoční dílny a já si to pěkně užila. A odpoledne jsem příjemně strávila u dobré knížky... No a teď se půjdu dívat na Polární expres, protože je to nádherná vánoční pohádka a já se chci pořádně naladit ;) A co vy? Jak jste prožili konec světa?
Dneska ne u stolu, ale pěkně v teple v posteli. Dneska byla pořádná zima a to se čte nejlépe právě v posteli... A taky případně u čtení usíná vlivem příjemného tepla :)




Poslední dny trávím střídavě s "Princeznou Alžbětou" a "Kacířem a čarodějkou"...

S mojí oblíbenou záložkou...

A ještě jedna fotka...

Ještě se vám musím pochlubit s nádhernou knihou, která na mě už čeká a až dočtu Kacíře a čarodějku, pustím se do ní :)

Tak, pro dnešek to bude všechno a zítra se můžete těšit na recenzi na knihu Percy Jackson: Prokletí titánů.
A nezapomeňte mi do komentářů napsat, jak jste konec světa strávili vy... ;) Ale ještě pořád to může přijít, ještě není konec dne! No, jednou to přijde určitě... Doufejme, že to tak brzy nebude, vždyť je ještě tolik knih, které musíme přečíst!

2 komentářů:

Bastera řekl(a)...

Hezké fotky :) A pěkná záložka. Já konec světa strávila jak jinak než v práci, nákupem a úklidem :)

TerezZ řekl(a)...

Super fotky! :-) A Polárí Expres je dokonalá pohádka! :) Nejlepší je tahle: https://www.youtube.com/watch?v=1yrDJSn8... písnička. Úplně nejúžasnější!! :)

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!